Huawei P20 a P20 Pro nabízejí nadstandardní Premium Servis

Huawei na konci března v Paříži představil dvojici prémiových modelů P20 a P20 Pro, které zaujaly pozici vlajkových lodí značky. Díky pokročilým fotoaparátům, umělé inteligenci a propracovanému designu mají oslovit i ty nejnáročnější uživatele. Huawei nyní k těmto modelům nabídne také nadstandardní servis.

Nadstandardní servisní péče Premium Servis v sobě spojuje dvě služby, díky nimž bude váš život s novým smartphonem Huawei ještě pohodlnější. Jde o tříměsíční záruku na výměnu displeje a kurýrní službu Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů, kterou lze využít po celé trvání dvouleté záruční doby.

3 měsíce bez jakýchkoliv starostí
S prémiovým servisem se nemusíte bát poškození telefonu. S touto službou totiž automaticky získáváte nárok na jednu bezplatnou výměnu displeje nebo zadního krytu smartphonu v případě náhodného poškození v období tří měsíců od data jeho pořízení. To je sice pěkné, ale nadstandardní servis by si zasloužil spíš 12 měsíců. Navíc v prvních měsících si na nocé věci dáváme větší pozor, takže riziko zde není až tak velké.
Po splnění podmínek registrace a aktivaci služby si do reklamačního protokolu nechte uvést, že na svůj smartphone uplatňujete Premium Servis.

Služby kurýr
Navzdory snahám výrobce se občas může stát, že smartphone nefunguje tak, jak by měl. Porucha telefonu je nepříjemnou komplikací, která majiteli působí zbytečné starosti navíc. Společnost Huawei si tento diskomfort uvědomuje, a tak prostřednictvím služby Premium Servis šetří váš čas i peníze. Pokud váš smartphone vyžaduje zásah servisního technika, můžete z pohodlí domova na základě telefonické objednávky využít službu kurýra. Ten u vás doma zařízení vyzvedne a po opravě vám ho doveze nazpět.

Pro objednání služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů v rámci Premium Servisu stačí kontaktovat infolinku Huawei na telefonním čísle (+420) 239 018 465.

Kdo má na nadstandardní servis nárok?
Služba Premium Servis je určena majitelům modelů Huawei P20 a P20 Pro a je třeba se do ní zaregistrovat do jednoho měsíce od zakoupení smartphonu. Registraci lze provést dvěma způsoby – prostřednictvím aplikace HiCare, která je nainstalovaná ve vašem telefonu, nebo na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei. Pro případné uplatnění Premium Servisu budete potřebovat platný doklad o zakoupení zařízení, který umožní ověřit datum nákupu, proto si ho nezapomeňte uschovat.

Aktivace služby zabere jen pár minut. Jak na ni?