Aktuální trendy v byznysu kontaktních center představí třetí ročník konference Costumer Contact, která se uskuteční 12. června v Ovenecké ulici v Praze. Klíčová slova letošního ročníku tvoří call centra, kontaktní centra, péče o zákazníka, ale i online prodej, telemarketing a sociální média. Agendu konference doplňují také témata outsourcingu a řešení pro call centra, právě tak jako školení a motivace jejich operátorů.
Konference je určena ředitelům, majitelům a manažerům firem, kteří chtějí získat cenné zkušenosti, pochopit osvědčené postupy a seznámit se s ukázkami nejlepší praxe na tuzemském trhu. Mezi její tradiční hosty patří manažeři kontaktních center, pro které jsou následné diskuse právě tak důležité jako samotné přednášky. Podle Jakuba Otha, sales marketing manažera Forum Media, bude na konferenci řeč o prodeji, který se stále více automatizuje, ale zároveň vyžaduje lépe připravené lidi na obchodních pozicích. „Spíkři se zaměří také na práci se stávajícími zákazníky, u nichž si organizace kladou otázky, jak o ně co nejlépe pečovat, udržet si je a nabízet jim lepší služby. Konference otevře i téma krizové komunikace, obzvláště aktuální v extrémně rychlé době sociálních sítí,“ říká Jakub Oth, který je zároveň autorem programu konference.
Pět okruhů programu konference Customer Contact
- Péče o zákazníky přes internet i po telefonu
Dorota Kajfoszová, manažerka on-line marketingu O2 přiblíží, jak telekomunikační operátor přistupuje k péči o zákazníky přes sociální sítě. „Byl dříve spokojený zákazník, nebo spokojený zaměstnanec?” zeptá se ve své přednášce Lenka Bartizalová, Operations Manager BlueLink International CZ.
- On-line i off-line prodej
Oleg Vojtíšek, ředitel on-line prodeje Stavební spořitelny ČS, promluví o trendech v prodejích přes internet. David Doležel, vedoucí přímého prodeje pojišťovny Colonnade pro oblast východní Evropy a Turecka ukáže, jak se změnila kritéria pro výběr externího call centra.
- Technologické novinky pro efektivnější telemarketing
Vystoupí Marek Řídký z firmy DreamView s novým nástrojem zvyšujícím efektivitu telemarketingu. Součástí vystoupení bude prezentace případových studií z Německa.
- Jak na krizovou komunikaci
Na živých příkladech nahrávek hovorů bude Vratislav Kalenda z Image Lab demonstrovat hlavní principy telefonické komunikace s extrémně náročnými klienty.
- Každodenní život na lince záchranářů a první zkušenosti s novinkou eCall
Nekomerční sféru zastoupí plukovník Jan Urbánek, který vede linku 112 integrovaného záchranného systému.
Forum Media, s.r.o., vydavatel týdeníku Marketing & Media, letos převzala pořadatelství akce od B2B Media s.r.o. Více informací najdete na http://www.customercontact.cz/.