Fungování týmů je vedle finančních výsledků alfou a omegou fungování každé organizace. V TEPfactoru dokáží otestovat, jak váš tým funguje při plnění nejrůznějších úkolů. V průběhu hry musí tým zapojit všechny důležité dovednosti a zvládnout úkoly jakými jsou stanovení cílů, vymezení rolí, nalezení způsobu řešení problémů a zvládnutí mezilidských vztahů. Oblíbená dobrodružná hra vyžaduje, aby každý z více než dvaceti originálních úkolů plnil celý tým. Postup k dalšímu úkolu a ke společnému cíli nezávisí jen na pár tahounech, zapojit se musí opravdu všichni. „Veškeré úkoly se plní v týmu až pěti osob a je důležitá týmová spolupráce. Bez spolupráce není možné žádný úkol splnit. Jsme opravdový teambuilding a proto nás společnosti často vyhledávají,“ říká Jan Daneš, ředitel TEPfactor.
TEPfactor oslavil loni na podzim již 5. narozeniny a od jeho vzniku si tuto týmovou hru vyzkoušely již stovky firem z celé České republiky. V TEPfactoru je především cesta cílem, nejdůležitější je zapojit tým, pobavit se a zažít něco nového. Herní úkoly jsou velmi rozdílné, někde se prosadí ten s nejlepší fyzičkou, jinde je úkol zase spíše o logice, zručnosti nebo trpělivosti. Zapojit se musí všichni, jinak tým nemůže postupovat dál. Celá hra je řízena elektronicky, na zdolání každé překážky je ale časový limit. Při neúspěšném plnění úkolu dostane každý hráč ještě druhou šanci. TEPfactor je inspirován populárním televizním pořadem pevnost Boyard. „Cílem naší hry je překonat 20 základních úkolů, nasbírat indicie, se kterými je poté možné otevřít 4 zakódované místnosti – co sekce, to jedna speciální místnost. Jakmile vyřešíte úkoly ve čtyřech zakódovaných místnostech, získá tým kód, kterým se otevře truhla s pokladem. Hlavním cílem hry je otevřít truhlu,“ říká Jan Daneš.
Od letošního ledna TEPfactor nabízí 17 nových a vylepšených úkolů, kterými oslovuje i ty firmy, které již hru vyzkoušely. V TEPfactoru byly uspořádány již stovky firemních akcí pro společnosti z řad bank, pojišťoven, mobilních operátorů, poskytovatelů energie, prodejců elektroniky, mediálních agentur, médií, stavebních společností či realitních firem a mnoho dalších. „Velké korporace k nám pravidelně posílají své týmy a jsme velice rádi, že se k nám neustále vrací. Nyní pro ně máme spoustu novinek a těšíme se na jejich feedback,“ dodává Daneš. Hra trvá v průměru 4 hodiny, protože na každý úkol je neomezený počet pokusů a každý tým se snaží dojít do konce a otevřít truhlu. V průběhu hry týmy vidí výsledky i svých kolegů v jiných týmech, což je samozřejmě motivuje k těm nejlepším výkonům.
V TEPfactoru lze uspořádat akci až pro 250 osob. Kromě teamové hry nabízí areál také tři konferenční místnosti s kapacitou té největší až 200 osob. Ubytovat se zde může 104 osob. Společnost poskytuje profesionální catering na přání a zajistí jakýkoliv doprovodný program.
„Naším cílem je nabídnout opravdu full service při přípravě teambuildingu a firemních setkáních,“ uzavírá Daneš. „Nově se TEPfactor zaměřuje také na prodejce automobilů, náklaďáků či jiných vozů. Vybudovali jsme prostor, kam se vejde několik vozů či tahačů spolu s několika desítkami osob. Chceme tímto klientům nabídnout možnost prezentace svých produktů v netradičních indoor prostorách s plně vybavenou konferenční místností.“
Velký úspěch této dobrodružné hry se dostal i mimo Českou republiku a TEPfactor připravuje otevření první zahraniční pobočky a to letos na jaře v Dubaji. Na podzim by měla následovat Varšava a na příští rok je naplánovaná druhá česká pobočka v Mikulově. Ta osloví zákazníky jak z Moravy, tak ze Slovenska a Rakouska.