Počet balíků se před Vánocemi více než zdvojnásobí a špička bude mezi 10. a 17. prosincem

služby

Počet balíků se před Vánocemi více než zdvojnásobí a špička bude mezi 10. a 17. prosincem

Služba Balikobot.cz, která pomáhá internetovým obchodům agregovat přepravní služby a zefektivnit systém expedice a sledování zásilek, připravila stručnou analýzu očekávaného nárůstu počtu přepravovaných zásilek před letošními Vánocemi.

„Vzhledem k tomu, že Balíkobot realizuje přímé napojení na 18 přepravních služeb, při zachování smluvních podmínek mezi přepravcem a klientem. Jsme schopni porovnávat nárůst expedice napříč celým trhem. Z naší analýzy vyplývá, že dramatický růst expedic je pravidlem každého roku, jak uvádějí přepravní služby. V každém roce byl nárůst ve vánočním období minimálně dvojnásobný, letos počítáme ještě s vyšším násobkem. Z analýzy 1100 firem, které používají při expedici zásilek Balíkobot, vyplývá, že nejvyšší denní objem zásilek je mezi 10. a 17. prosincem. Velkým trendem, který u našich klientů vidíme v předvánoční sezóně, je sledování zásilek v reálném čase,“ říká Martin Šauer, jednatel Balikobot.cz.

Balíkobot zajišťuje firmám automatickou expedici zásilek a přímé napojení do 18 přepravních služeb, např. Česká pošta, PPL, DPD, Geis, GLS, Intime, Zásilkovna, Uloženka, TOPTRANS, DHL, Pošta bez hranic nebo Slovenská pošta. Také podporuje dalších více než 150 aktivních služeb přepravců, mezi kterými jsou balíkové přepravy, paletové přepravy, odběrná místa, ale i zasílání do celého světa. K realizaci přímého napojení lze využít jeden ze 43 připravených modulů v ERP, WMS nebo systémech pro tvorbu internetových obchodů, případně se lze napojit přímo.

Balíkobot ušetří při expedici zásilek průměrně 36 % času zaměstnanců. Cena přepravy i uzavřené smlouvy s přepravci zůstávají zachovány. Balíkobot není přepravní služba, ale technologie pro automatickou expedici, tisk štítků a sledování zásilek. Expedice tak může probíhat přímo z firemního systému, je automatická a díky propracované validaci disponuje nulovou chybovostí. Hlavním přínosem pro firmy je ale úspora desítek procent času při expedici zásilek.

 

Pokračovat ve čtení
Mohlo by vás zajímat...
Komentáře

služby

Nahoru

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close