Rondo.cz oznamuje nového partnera – knihkupectví Luxor

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznamuje dalšího partnera – největší knihkupectví v ČR Luxor. Dále spouští B2B weby Rondobusiness.cz a Rondolead.cz představující nové služby Exclusive a Performance. Ty doplňují nabídku služeb, aby si z ní každá firma mohla pohodlně vybrat.

Spolupráce s Luxorem
Rondo nově spolupracuje s největším knihkupectvím v ČR – Luxor. Pomáhá s podporou prodeje, mapováním zákazníků kamenných prodejen, posílením jejich věrnosti a digitalizací kontaktu. Konkrétně při nákupu od 300 do 499 Kč získají zákazníci kamenných prodejen po celé ČR stříbrný los a při nákupu nad 500 Kč zlatý los, se kterými mohou v Rondu vyhrát ceny v hodnotě 15 000 000 Kč.

„Zákazníci knihkupectví Luxor se mohou zúčastnit všech her, které na Rondu probíhají, nově také tipovaček na výsledky sledovaných sportovních utkání. Tato funkce bude velmi atraktivní v průběhu blížícího se MS ve fotbale,“ dodává Lukáš Vršecký, spoluautor a CEO Rondo.cz.

Nové služby
Dalšími novinkami jsou dvě služby Rondo Exclusive a Rondo Performance. „Rondo Exclusive a nový web Rondobusiness.cz se zaměřují na širokou nabídku B2B služeb Rondo.cz partnerům, a to ve všech fázích nákupního procesu. Rondo Performance a web Rondolead.cz zase nabízejí malým a středním e-shopům zejména nové zákazníky z komunity Rondo,“ prozrazuje Lukáš Vršecký z Rondo.cz. Designově weby pokračují v linii online prezentací projektů skupiny Rondo.

S originálním nápadem nového řešení věrnostních a motivačních programů využívajících prvky gamifikace a nových trendů v e-commerce přišel Lukáš Vršecký, bývalý B2B manažer společnosti Alza. Nápad se zalíbil investorům Janu Hřebabeckému a Tomášovi Kučerovi, kteří se rozhodli nově založenou firmu nejen zainvestovat, ale podílet se i na jejím dennodenním řízení a rozvoji.

Systém Rondo.cz využívající prvky zábavy a gamifikace dosahuje 700 000 registrovaných uživatelů. Originální a moderní řešení je první svého druhu na světě a využívají například značky Království hraček Bambule a Sparkys, Axa, sLéky.cz, Bonino.cz nebo Asus.