PayPal lokalizuje své služby v České republice

Marcin Glogowski | PayPal

služby

PayPal lokalizuje své služby v České republice

Česká republika se stala jednou z prvních zemí střední a východní Evropy, v kterých spustil PayPal služby v místním jazyce. Od doby, kdy společnost PayPal, globální platforma, která umožňuje lidem platit, posílat a přijímat platby v online prostředí, začala nabízet své služby v České republice, zavedla na tento trh řadu produktů a funkcí, včetně Ochrany kupujícího a Ochrany prodejce, které navíc rozšířila na digitální zboží, Proplacení nákladů na vrácení zboží, PayPal.Me a One Touch. Až donedávna nebyly ale služby PayPal pro české zákazníky dostupné v místním jazyce. Počínaje 27. dubnem bude základní obsah webu (a později také mobilní aplikace PayPal) dostupný také v českém jazyce.

Lokalizace je navržena tak, aby českým zákazníkům a prodejcům zpříjemnila používání systému PayPal. Avšak lidé, kteří chtějí nadále pracovat se systémem PayPal v angličtině, mají možnost ho přepnout zpět.

„Naším cílem je ještě více zpříjemnit služby PayPal. Velmi pozorně nasloucháme názorům zákazníků a zjišťujeme, že bez ohledu na úroveň jejich schopnosti hovořit plynule anglicky pro ně možnost přístupu k našemu obsahu v rodném jazyce znamená zjednodušení a zrychlení. S potěšením oznamujeme dokončení první fáze lokalizace v České republice, takže základní služby PayPal jsou nyní dostupné v českém jazyce,“ poznamenává Marcin Glogowski, generální ředitel společnosti PayPal pro střední a východní Evropu. „Doufáme také, že tento krok pomůže lidem, kteří dosud nemohli využívat služby PayPal, aby s tím nyní začali v místním jazyce, a mohli tak nakupovat a prodávat zboží a služby, stejně jako zasílat peníze mezi přáteli a v rámci rodiny, jednodušším a bezpečnějším způsobem.“

Lokalizovány byly následující funkce: vytvoření účtu, správa plateb a profilu, pokyny, jak získat ochranu a krytí v případě problémů s platbou či nákupem nebo jak dosáhnout vrácení peněz za poštovné v případě vrácení zboží, odpovědi na nejčastější dotazy, marketingová komunikace a zpravodaje informující o nové spolupráci a mimořádných slevách v místních a mezinárodních internetových obchodech. Zákaznická podpora je nadále dostupná v angličtině, ale uživatelé mohu získat přístup ke kolekci svépomocných článků společnosti PayPal v českém jazyce, pokud jsou přihlášeni.

Miliony českých zákazníků tak budou moci snadno nakupovat a platit prostřednictvím jednoho z nejoblíbenějších způsobů platby na webu, protože platit online několika kliknutími je chytřejší a bezpečnější. Čeští obchodníci mohou nyní také vystavovat faktury v češtině a zobrazit si veškeré nezbytné informace o účtu v místním jazyce.

Systém PayPal je v České republice již velmi oblíbený, takže se pro společnost jedná o klíčový trh v regionu střední a východní Evropy. Podle údajů PayPalu české firmy aktivně prodávají online do takových zemí, jako jsou USA, Německo, Spojené království, Kanada a Francie. Také čeští zákazníci internetových obchodů jsou velmi aktivní online. Podle průzkumu přeshraničního nakupování provedeného agenturou IPSOS1 nakupují kromě místních obchodů především v Číně (32 %), Německu (12 %), USA (10 %), Spojeném království (9 %) a Polsku (4 %), přičemž nejvýznamnějšími kategoriemi jsou oblečení, spotřební elektronika a cestování.

Komentáře

služby

Nahoru

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close